Politika reklamacija
Kupac može da izjavi reklamaciju na osnovu zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja potrošačkih prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Reklamacije se mogu podneti u slučaju kada je: isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji iz predračuna. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta kupoprodaje. Reklamacije na ugrađene proizvode ne mogu biti razmatrane.
Po pitanju reklamacije uvek nas možete kontaktirati telefonskim putem, ali zvaničnu reklamaciju morate poslati preko kontakt strane ovog sajta, pisanjem e-mail-a na adresu info@emprom.rs ili slanjem popunjenog zahteva za reklamaciju na adresu za prijem pošte.
Ukoliko želite da proverite status Vaše reklamacije to možete učiniti putem e-mail adrese info@emprom.rs.
Cene na sajtu www.emprom.rs iskazane su u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu. Isporuka robe na adresu kupca nije uključena u cenu. Svi proizvodi koji su prikazani na našem sajtu dolaze novi (nekorišćeni), uredno zapakovani u originalno fabričko pakovanje i podležu važenju fabričke garancije uz račun.
Koristimo sve svoje resurse kako bi artikli na ovom sajtu bili prikazani sa odgovarajućom specifikacijom, fotografijama i cenama. Nažalost, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije o artiklima kao i fotografije artikala na našem sajtu u potpunosti ispravne. Zato ćemo se posvećeno predati rešavanju vaše reklamacije ukoliko do nje dođe.